woensdag 24 april 2013

rokjesdag



Kennen jullie rokjesdag? Een dag vroeg in het voorjaar, wel zonnig en warm natuurlijk, waarop alle (?) vrouwen rokjes dragen!

Nou voor mij is het altijd rokjesdag. Ik heb dan ook heel veel rokjes.

Dit model is mijn favoriet. Eenvoudig en snel om te maken en zit heerlijk. Door de elastische tailleband.


Maar de grap zit aan de binnenkant! Wanneer ik het rokje omkeer dan heb ik een vrolijk gebloemd rokje.


Heel binnenkort is dit patroon in alle maten verkrijgbaar.

2 opmerkingen:

Ilse * BY IK * zei

Leuk rokje. Wat een mooi, eenvoudig patroon.

Elizabeth zei

Ha janneke...dit is een mooi rokje zeg! wat een leuk idee.
Is het tricot wat je hebt gebruikt? en hoe neem je de maat...taile heupwijdte?
Dank je nog voor je reactie..en ik ga je volgen. Je maakt mooie dingen.